Hon bakom data skärmen

Hejsan!
 
Hon som sitter bakom data skärmen och ska blogga för er heter Alice Sjölin. Jag är snart tretton eller 1 september blir jag tretton alltså är jag född 2000 ;)
Jag bor lite utanför staffanstorp, 5 minuter från malmö i en liten håla i lilla mölleberga bredvid min ena bästavän Mira ;) Där bor jag med min familj och min hund killer! På fritiden är jag med vänner, pluggar och är i stallet ;)
Jag har två hästar som ni kommer få läsa super mycket om i bloggen ;) Mina två hästar står hos min andra bästavän Emilia, det tar ungefär 10 minuter att köra till stallet från mig.
 
Jag kommer blogga om allt mellan himmel och jord, nä men typ om när jag rider och också i "vardagen" eller nu är ju stallet en vardag för mig men jag menade utanför stallet.
 
Nu har ni fått veta lite om mig men mer får ni veta i inläggen!
Hope you like it, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0