Lisa´s Choise

Lisa´choise kom till mig 30:e december, dagen innan nyårsafton.
Lisa som vi kallar henne är född 1999 och är 14 år iår.
Både motgångar och medgångar har hänt under tiden jag har haft denna underbara pålle i min ägo ;) Lisa hoppar super fint och älskar att hoppa. Hon kan vägra en hel del som hon har gjort hela tiden sen vi fick henne men en hel del LD klasser har vi blivit nollade. Nu har vi fått hjälp med både markarbete/dressyren och hoppningen såklart av en super bra tränare som heter anna, jag tränar för henne 2-3 gånger i veckan ungefär ;) Lisa har bara blivit finare och finare nu så snart kommer hon nog vara klar för att börja klättra i klasser, vi får ju helt enkelt se vad som händer.
Ni kommer få läsa om min och Lisas väg till toppen, kommer ju ha lisa i några år till ;) Ni kommer få läsa om vår trånning och tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0