Göteborg imorgon!

Imorgon bär det av till Göteborg, alltså göteborg horse show! Det blir jag och min mamma och sen åker vi även med klubben ;)
vi kommer vara där från lördag till söndag givetvis och vi kommer bo på hotel över natten ;) vi ska gå på mäsan och kolla showerna. Lite saker ska köpas där också, antagligen hittar jag mer där sen men detta är ungefär det jag vill få med hem, schabrak till Lisa, ny ridkofta, ridstrumper, pannband till mitt hår och sen kommer jag inte på mer just nu.
Lisa ska bli passad av Emilia på stallet både lördagen och söndagen. Min lille hund blir passad av mormor och min bror. lite konstigt också att min pappa åkte iväg idag till sin kompis i schewish, haha samma helg ;P
Det var lite om det, såklart blir det live bloggning där ifrån, ingen data med tyvärr men min mobil kommer jag försöka uppdatera så mycket som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0