Halt ponny..

Ni läste rätt. Lisa är halt. Hon gick inte rätt med vänster fram och var lite varm där också, inte så mycket men lite.
Jag började skritta fram och sen så trodde jag det var sadel jorden som satt fel så jag sadlade om henne men sen var det ju inte det så Emilia kollade henne och det ledde till detta. Lite trist men jag tror inte det är så farligt, tror nog bara att hon har busat lite i hagen. Dock ingen hoppträning imorgon men men vill ju ha en frisk ponny! Tror hon inte är så beroende av det då hon var glad hela tiden och brydde inte sig så mycket!
Mamma ska kolla ordentligt imorgon eftersom inte min pappa är ett geni på det där så vi får se vad det är. Sålänge hoppas jag inte det är nåt vidare :)

Lite mindre bra bild på Lisa men men en glad Lisa iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0