Hårt ridpass

Lisa fick gå ett lite "hårdare" pass idag! Till en början gick det faktiskt riktigt dåligt, seriöst.
Men efter ett tag blev hon finare och finare, både i traven och skritten.
När jag hade ridit fram i trav & skritt tog jag lite galopp i varje varv och sen galopperade vi över lite galoppbommar, herre vad hon tände till, hon tyckte verkligen att det var super kul!
När jag hade galopperat över dem ett tag höjde vi upp dem så det blev studs, gick heller inte bra den första gången men andra och tredje gick grymt bra!
Tog några varv med övergångar från kort galopp till lång/snabb galopp, jädrar var hon tar i, min lille spring ponny!
Detta passet var mer än roligt att rida och Lisa var grymt fin på slutet. Det är det som gör mig så glad att man börjar på botten och slutar på toppen!
Halv suddig bild från idag, btw, min ponny är finast i världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0