Hemsk dag!

Hemsk dag är bara förnamnet på denna dag!
Skolan var faktiskt inte så hemsk men efter skolan var ju desto värre. För det första kunde jag inte komma till pållen för att jag var tvungen att plugga vilket jag är klar med nu. För det andra det som hände med min fina pålle, åhh får panik snart, tänker hela tiden på vad det kunde ha hänt :(
Tänkte säga tack till alla på stallet som hjälpte till allt ni kunde med att få in henne och tack till Sofie som bor på grann gården som kom med mathink och försökte få in henne.
Och såklart tack till min mamma som tyvärr fått lite blåser och hjärtat i halsgropen.
Nu ska jag nanna kudden till imorgon, hoppas på en bättre dag! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0