Kvällens hoppträning

Lisa fick träna hemma i paddoken idag, så anna kom till vårt stall istället. Skulle egentligen vara i en annan paddok för att träna på sån grus men det gick tyvärr inte då det ligger så många åkrar just där och det blåste som tusan så man fick massa grus och sand i ögonen.
Iallafall så träna vi hemma istället, framridningen gick så sjukt grymt, Lisa gick klockrent, bara sjukt bra! Galoppen var sjukt grym idag, vilket är sjukt bra så vi får till den. Hoppningen gick sådär. Lisa var super duktig, lite fel känsla hos mig. Allt satt på plats bara det att jag blir rädd när man höjer. Tillsist fick vi till det galant så jag är super nöjd! Lisa skötte sig faktiskt bäst idag!
 
Inga bilder detta passet men aja skitsamma, ska försöka fota lite imorgon, måste skärpa mig med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0