Lisa ridpass

Red Lisa lite "vanligt" idag, åttor, volter mm. Kan inte säga att det gick super dåligt för då skulle jag ljuga kan iheller inte säga att det gick super bra. Lite mitt emellan ungefär. Hon var helt kaos, traven och skritten var helt okej men när jag kom till galoppen var det helt sjukt, skulle göra galoppombyten, haha inte så bra, hon bara sprang, sprang & sprang, lille busen!
Iallafall så slutade det "bra", travde henne lugnt innan jag la ner för idag.
Lisa fick massa mega pussar efteråt eftersom jag inte kommer träffa henne på en hel helg, men det ska nog gå bra, Emilia är ju med henne :)
nu ska jag springa och packa, duscha äta och fixa lite annat, något ni vill läsa om ikväll innan jag nannar kudden?
Finaste ponnyn ever även om det inte gick rikitigt som det skulle idag men aja fin är hon iallafall, hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0