Lisa today

Lisa och jag blåste nästan iväg idag när vi red, herregud vad det blåste, helt sjukt!
Från det ena till det andra så var Lisa super fin och mjuk idag, skritt, trav och galopp, super ponny! Bättre och bättre för varje dag som går!
På slutet tog jag tre hinder i studs tre gånger. Det är såhär att min tränare Anna har sagt att jag ska hoppa studs varje dag tills jag blir orädd. Bara lågt, bara tre hinder och endast tre gånger får jag hoppa det. Vi börja alltså med det idag. Lisa var mer än taggad och tyckte det var hur kul som helst!
Efter jag hade ridit klart skrittade min kusin Lukas av Lisa, det gick jätte bra!

Inga foton här inte, sorry hann tyvärr inte men ska försöka fota lite imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0