Lisa update!

Var för en stund sen hos pållen! Jag och mamma fixade först stallet och sen tog vi in henne. Blev dock ingen ridning idag men lite frihetsdressyr som det stod i schemat! Jag skrittade först ut henne barbacka i bara grimma & grimskaft! Mysigt var det, mamma följde även med med killer!
Efter det travade jag och galopperade lite i paddoken (fortfarande barbacka och med bara grimma & grimskaft). Hihi lite på slutet galopperade jag även över lite bommar! Så härligt det var, Lisa lyssnade hela tiden och tyckte det var super kul, även jag!
Efter en stund gick jag med henne in i hagen och släppte henne där! Till en början var hon lite tråkig, liksom inte riktigt med i svängarna men på slutet lyssnade hon bra!
Kan ju säga nu att min häst fick äta mycket morötter i pauserna, haha nöjd pålle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0