Lisas schema resten av veckan

Glömde göra ett schema i måndags då jag tänkte börja så smått med att skriva schema för veckan så ni vet vad jag och Lisa ska träna på eller fokucera mer på!
 
Så jag börjar helt enkelt från torsdag (imorgon).
 
Torsdag- Hoppträning i ridhuset för Anna. Vet inte riktigt vad vi ska hoppa men antagligen nån focus träning där jag själv ska hitta min balans. Jag blir lätt dragig i mina händer och därför stannar Lisa. Jag ska släppa mina händer och fokucera på farten, benen, farten, benen osv. Det här med balansen kanske ni inte förstod riktigt men det är såhär att jag måste lära mig stå i fältsits och att inte dra i tyglarna i hoppet typ så innan hindret också.
 
Fredag- Jag ska ta ut Lisa i hagen och göra frihetsdressyr med henne. Tror hon bara ska få ta det lugnt och bara mysa + ha en matte som pussar på på mig hela tiden, hihi
 
Lördag- Om vädret tillåter så ska jag och Lisa rida ut en sväng. Dock inte hemma hos mig vid mina grusvägar utan nära omkring stallet och vid Blizzes nya hem, alltså rida från stallet till ridhuset i torreberga där blizze står nu ;)
 
Söndag- Träning för Anna igen, haha mycket träningar för henne ;) Jag och en annan tjej som heter Julia ska rida igenom ett kadrill program + så blir det nog en hel dressyr där också ;)
 
Det var Lisas vecka förrutom måndag, tisdag och onsdag men aja det är tanken som räknas, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0