Lite blandat

Tjenare! Fredag som ni nog förstått men kan inte annat än älska det!
Är just nu hos mina kusiner på kalas, mysigt med go mat & släkt osv.
För att komma till något annat, hovslagaren var innan hos Lisa och skulle kolla vad som var felet, det visade sig att hon hade varit slarvig och gjort lite fel men det ordnade sig och hon fixade det. Inte så konstigt att min lille pluttis haft ont. 
Därför skrittade jag bara henne idag, på mjukt underlag i 20 minuter, hon haltar fortfarande och är lite öm men det är ju inte så konstigt. Så jag ska bara skritta henne i några dagar nu, ska inte stressa utan ta det lugnt! Annars pysslade jag bara om henne å lite sådant.
 
ikväll eller imorgon kommer den nya designen upp, ska bli sjukt skönt!
Helgen består av lite olika grejer, ska plugga lite granna så jag får gjort det! Vara hos pållen ska också hinnas med, lite vänner kan jag också klämma in!
Nu ska jag återgå till kalaset så hörs vi lite senare i kväll, ha så bra kväll som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0