Pluggning

(Läs: folk som bryr sig om mitt pluggande).
Pluggat, ätit och lite andra grejer har jag gjort denna kvällen, inte de roligaste men vad gör man inte för att få A i allt, haha nejdå, sån är inte jag, man kan säga såhär att jag uppför mig på lektionerna, gör det jag ska, läxorna i tid, och kommer i tid, så långt är jag påväg. A i alla ämnem är lite svårt för min del..
Pluggade precis lite franska, kemi och matte, dem sämsta ämnena ever, så tråkigt! Mer det att jag suger på matte, åh blir inte riktigt klok på det, matte promenerar på mina nerver kan man säga..
Nu ska jag dejta min finis kudde, sova, sova, sova, gött! Övertråkig är jag nu så jag ska sova nu, godnatt så hörs vi imorgon, ska försöka lägga in så mycket inlägg som helst imorgon, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0