Ridpass - Lisa

Idag testade vi ett annat bett på Lisa, ett äpple bett (stång) med gummiringar så bettet ligger på plats! Egentligen gick det bra, bara jag som vill ha allt på mina egna beräkningar. Lisa gick i sin lilla egna bubbla och jag i en annan, kanske därför jag inte riktigt blev nöjd! Red därför inte sålänge men jag hann rida igenom henne lite innan jag gav upp för idag. Efter jag hade ridit i paddoken red jag ut en liten sväng, bara skritt och trav. Emilia följde även med på cykel, lite sällskap. Lisa lyssnade faktiskt super på mig då, + i kanten!
Imorgon ska jag och L hoppträna för Anna. Blev imorgon istället för i torsdags eftersom jag var sjuk då. Ska bli super kul! Något som är mindre kul är att vi ska inte hoppträna förrens kl 19, lite trist men aja allt för att hoppa, eller vad? hiihii
 
Vet ni vad jag och min mamma gjorde efter stallet? Jo vi stack till Blizze och hälsa på han lite granna. Som jag har saknat min älskling!
Just nu gör jag inte så mycket mer än att jag myser med min gose hund och väntar på maten ska bli färdig, SÅ HUNGRIG!
Jag fotade lite Lisa innan i stallet, blev inga toppen bilder men kan visa några sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0