Tävling inställd

Ställde in tävlingen på lördag. Inte för det kändes fel för Lisa var grym men det var mer min känsla. Allt flyter på men min känsla är inte där än. Jag blir rädd så fort vi höjer och då stannar Lisa för att hon inte känner sig säker när inte jag är säker. Så därför bestämde jag tillsammans med min mamma och min tränare Anna att vi skulle hoppa över den och träna och träna för att bygga upp mitt självförtroende att inte bli rädd. Jag är ändå glad för det, kände mig inte riktigt redo, och när inte jag är det blir Lisa osäker hon med, då är vi inget team. Det är absolut inte Lisas fel eller någonting utan mer min känsla.
Inga tävlings resultat denna helg men aja lite tränings update kommer upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0