Tisdag

Jag red Lisa i paddoken idag i solen, så mysigt och skönt det var!
Jag red fram lite som vanligt, red i 8 volter hela tiden så hon skulle lugna ner sig vilket hon gjorde till slut ;) Efter det körde vi lite gymnastik hoppning (studs). Vi hade tre-fyra kavaletti och sen ett vanligt hinder på slutet ;) Först tog vi det bara lågt och lät henne sträcka ut ordentligt, hon var jätte duktigt förrutom att hon var väldigt pigg, lille fjant! När jag hade gjort det några gånger och det hade funkat bra så höjde vi det sista hindret till 80-90 cm ;) Först stanna hon men sen fick jag över henne. Hon sträckte finfint på sig!
Efter när jag hade hoppat travade jag henne i 8 volt igen i ca 10 minuter och sen lät jag henne skritta av.
Imorgon blir det dressyrträning för anna ;)
Bilden ifrån tävlingen! Finaste ponnyn i hela universium<3 Ignorera mitt face bara, det var inte så fint, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0