tomorrow is friday!

Imorgon är det äntligen fredag, åh sjukt göött!
Imorgon är jag i skolan hela dagen. Lisa ska trimmas lite i paddoken efter skolan. Ska öva lite på det Anna sa till mig på framridningen.
På lördag skulle jag egentligen tävla men blir något annat med Lisa då, får se hur det blir ;)
På kvällen sticker jag och Mira till Ida och sover där till söndag, super mys!
Söndag har jag ingen aning, rida, kolla pretty Little liars, plugga lite kanske och sen vardagliga saker som duscha äta osv. Haha inte alls vanligt det där.
Nu vet ni nog lite mer om min helg. Lite ändrade planer kommer nog men kommer blogga om det isåfall ;)
Haha och självklart massa blogginlägg ska hinnas med!
Nä nu ska jag dra mig till min dejt så höres vi imorgon, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0