Update

Tjenixen bloggisen! Bra update känner jag att jag har här på min lille blogg* skämt å sido... Kunde inte blogga igår då jag inte hade tillgång till nån data eller mobil blogg appen inte funka! När man väl behöver det funkar det inte, typiskt!
Ridpasset på min fina pålle gick hur grymt bra som helst igår, även idag! Gjorde mycket åttor, galopparbete, studs osv. Bra gick det, underbara ponny!
Det gick bra även idag, gjorde samma som igår bara det att Emilia fick rida henne lite efteråt!
Red alltså bara igenom henne lite lugnt idag, sen fick Emilia hoppa upp och rida lite då hon ska passa Lisa i helgen när jag och min familj är på Göteborg horse show. Duktiga var dem, det såg faktiskt väldigt bra ut på slutet!
Min fina Lisa har alltså skött sig utmärkt dessa två dagar! Imorgon blir samma ridpass som idag fast lite hårdare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0