Sunday!

Vilket väder det har varit ute idag, herregud, från att ha kommit från kallt/blåsigt/regnigt till strålande sol med 10+, me like!
Var ute hos pållen för en stund sen. Passade på att rida i en snygg outfit nu när det är så himla fint väder! Skulle äntligen få rida som vanligt igen då hon gick felfritt igår. Den tanken kunde jag slänga långa vägar till kina. Hon gick som vanligt i skritten men efter när jag skulle trava gick det åt skogen, hon haltade lite granna i högervarvet, inte så mycket men i vänstervarvet var det helt fel, hon saktade till och med av från trav till skritt utan jag hade gjort någonting. La ner projektet och skrittade ut en runda istället!
Vi ska se hur hon mår imorgon, annanrs ska vi kanske ringa vetrinär, hon hade ingen feber idag och var inte så varm på hoven.
Min lille plutt ponny får stå utan täcke i hagen idag, hon älskar verkligen det!
Min lille vovve i stallet idag och lille Lisa i sitt fina röda schabrak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0