G L A D P Å S K!

Tjena moss! Har alla haft en grym påsk? Det har iallafall jag haft ;) 
Red min Lisa imorse - inga kommentarer
Det gick helt enkelt inte bra men vi kör på imorgon igen som ingenting har hänt, absolut inte Lisa´s fel det som hände innan, bara jag som får dåligt tålamod när ingenting fungerar och då låser sig Lisa totalt men men somsagt nya tag imorgon! Känner mig grymt taggad! ;)
 
Nu ska jag ta fram tävlings kläderna till imorgon så jag har det framme så jag slipper springa runt i hela huset imorgon bitti kl 7 på morgonen och leta efter kläder, haha, (brukar hända).
 
Tyvärr blev det ingen fotning idag då vi hann inte för att vi skulle på påskmiddag ju men aja mina finisar (Emilia, Julia och mira) kommer imorgon så vi lär väl ta fram kameran då, hehe
 
Nu ska jag ladda inför morgondagen och plocka fram kläder eventuellt fassna i datan men det är en annan histora.. G O D N A T T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0