Hoppträningen

Hoppträningen med lisa idag gick jätte bra! Vi gymnastik hoppade bara idag, alltså studs och klockan och så, tycker det är så himla kul! Jag red fram henne länge och väl innan, mycket trav arbete, hon lyssnade finfint! Efter det körde vi att vi skulle hoppa i en solfjäder, Lisa vaknade inte till i början men sen fick vi till det ;) Efter det körde vi klockan om ni vet vad det är, i början hoppade vi bara ett hinder men sen byggde vi på mer och mer, det gick jätte bra och L lyssnade jätte bra! Senare hoppade vi studs, i början gick det dåligt men senare hittade jag hur jag skulle göra ;) Toppen träning, inte bara för att det gick bra utan också att få såna lärorika och jobbiga träningar för det säger jag, DET VAR JOBBIGT, både ryttaren och pållen var trött efter, hhihi
 
Nu ska jag byta om till mys kläder och kolla på film, godnatt för idag så hörs vi imorgon,kramis & natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0