Kvällsridpass

Lisa var super fin idag, pigelin var hon dock men annars fin! Skrittade fram henne rätt länge då jag jobbade henne i skritten rätt länge ;) Skritten satt klockrent idag faktiskt, jobbade mycket med åttor och så ;) Traven var super fin i början men sen kom Emilia ut och sen efter det blev hon lite tittig men annars så fin! Galoppen var okej, var inte rikitgt nöjd med galoppen men hon var lugn så jag är lite nöjd ändå med det ;) Red inte sålänge då vi ska hoppträna imorgon, typ 20-30 minuter.
 
Nu sitter jag i soffan vid brasan och bloggar + proppar i mig massa gottis, mys
Ni måste nog hålla med om att jag har bloggat mycket idag, fem inlägg med detta inlägget, super!
Min älsklings solstråle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0