lalalala

Tjenixen! Jag tänkte börja med att säga att jag suger på att uppdatera och jag tänker inte säga att jag lovar er att jag uppdaterar för det gör jag aldrig så nu säger jag hej och låtsas att jag har uppdaterat så sjukt mycket, hehe fast nä ..
Idag är det lördag och äntligen påsklov, eller chicken holiday, haha 
Är så sjukt glad över att vi har så sjukt lite läxor nu.... wrong wrong wrong. Har ungefär 6 stycken läxor över lovet, liksom stora också, det är det ända lärarna gör, ger ut läxor! Men hoppas att jag inte bara gör det utan jag ska vara med massa kååååmpisar och vara hos dem jag älskar allra mest, mina ponnisar<3
Just nu gör jag inte mycket, tänker över lite att man ska egentligen inte sticka till stallet på morgonen på helger för då har man nothing to do resten av dagen. störigt, precis så jag känner nu, haha
Imorse tränade jag med Lisa för anna, tredje gången jag tränar för anna denna vecka nu, haha
Det har hänt så mycket på dessa dagarna jag inte har bloggat, anledningen till att jag inte bloggar men så är det, Lisa får gå på pelham bett nu, hate it! Men hon är så himla stark nu så det är det ända man kan göra åt det tyvärr. Fast nu börjar jag gilla det mycket bättre då hon gick så sjukt bra på det idag och igår och i torsdes, vi tänker dessutom rida på det nu tills hon lugnar ner sig ;)
Martin körde med vagnen med Blizze idag och det gick grymt bra! Lite sorgligt att Blizze åker imorgon bara.. Eftersom jag inte har bloggat så vet ni ju inte när Blizze åker till nya ägaren men nu vet ni. Blir lite fundersam över mig själv nu att jag inte fäller tårar över detta nu, dem senaste månaderna när vi har pratat och tatt upp ämnet om det har jag gråtit o gråtit o gråtit konstant men när det väl händer vet jag att han kommer få det så himla bra där + att jag kommer få rida honom exakt när jag vill.
 
Så så var det med det, hatar att skriva så långa och tråkiga inlägg och inte kunna utvärdera min ridpass men så är det! Bloggar lite senare om mina planer och så imorgon, kramis
Bild från idag från träningen, haha ser ni Lisa´s korta och inte så snygga mann? haha vi råkade klippa lite fel så vi fick klippa bort resten också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0