Lördag

3 dagar utan bloggning, sånt händer ibland när man har lagt med 40 graders feber i 2 och en halv dag, inte kul alls! Jag orkade verkligen inte uppdatera och dessutom ville jag inte tråka ut er med no häst relaterade inlägg!
Blizze har fått vila några dagar nu, idag körde emilias pappa blizze med vagn (han brukar göra det på lördagar). Lisa blev longerad av mamma idag, hon tog på det vanliga bettet istället, hon hade lägt i munnen men hållde fortfarande på i munnen så vi får se vad det blir av med det här, det gick iallafall kanon bra!
 
Jag mår lite bättre nu, hoppas febern släpper helt nu. Egentligen skulle jag till Torns med Lisa idag, hoppa en LD bara för att känna av henne lite granna men blev sjuk, i torsdags skulle jag hoppträna med Lisa med hachamoret, det sket sig där också då redan tordags morgon blev sjuk!
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0