Lovet börjar bra!

Tja på er! Första lov dagen idag har varit rikitgt mysig! för det första fick jag en lång sov morgon tills min mamie gick in och väckte mig, haha nä men det var ju rätt bra annars skulle jag sova hela dagen. Efter det anmälde mamma mig och Lisa till en tävling på söndag i eslöv, efter den tävlingen blir det lång tävlings vila för Lisa, behövlingt! Efter det fixade jag mig och mamma körde in mig och Mira till emporia så har varit där hela dagen idag, shoppat lite fast mest kollat och sen ätit på vapiano, bästa maten<3
För er som vill veta vad jag handlade kan läsa nu men för er som inte vill det läser inte det, haha
Jag handlade en perfym från hollister, luktar så gott! Och en hals duck från glitter, sjukt snygg är den, har redan en från gina men denna är inte lika stor så denna från glitter är så mycket snyggare än ginas!
 
Lisa behövde en vila idag så det fick hon, mamma fixade stallet till mig idag för att jag inte hade kommit hem från emporia då. 
Idag är det första dagen Blizze inte är på vårt stall, lite sorgligt faktiskt men men ingenting att göra åt :(
 
Nu sitter jag med datorn i knät i soffan, ska kolla på ponnyakuten nu med mamma för vi missa den igår när anna va här och så :) Lite senare ska jag försöka att lägga upp filmen från igår, min mammas mobil knasar sig med videofyme så jag kan inte lägga upp den och sen vill inte mobilen skicka filmen till min mobil, haha så störande!
bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0