New tag!

Godmorgon super fredag! Hur mår ni, jag mår bättre, mycket bättre
Är frisk och så och har äntligen börjat school again, mindre bra men men.. gjorde mitt nationella och mitt so prov, kändes bra, mycket bra, kanske inte med matte nationella men so provet kändes bra, sjukt stolt över mig själv med det, får se om resultatet var bra men det kändes så bra iallafall!
hästarna då? dem mår bra, så bra! hoppträning igår med lisisen, gick så sjukt grymt faktsikt, vi hoppade ina höjder utan bara räcke, utan markbom också, jag tycker att det är så sjukt kul att hoppa utan markbom, känns super bra då lisa får bättre hoppteknik. lovisa red min kille igår, det gick bra det med!
på söndag blir det tävling, i vellinge, ska bli grymt kul! Tar bara en LD med Lisa, plain and simple. Lisa ska bli hoppad med hackamoret då också så får vi se hur de går, igår gick de iallafall bra ;)
 
Idag var det lungn dag, studie dag, my parents slutar work strax så vi ska sticka till the stall då, blizze ska släppas med en liten shettis, ung häst faktiskt! spännande.. Lisa ska får gå idag tror jag, bara traska ungefär.
New tag eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0