@ponnyakuten

Kollar ponnyakuten just nu, detta avsnittet var inte så bra tyckte jag faktiskt! Förra avsnittet var bättre tyckte jag iallafall ;) Dem fick träna för Lisen bratt fredricson ;) Hon verkade faktiskt rätt bra tränare ;) Något jag inte gillar med ponnyakuten det är när dem inte visar alla 8 barn lika mycket med sina hästar, jätte störigt! man vill ju följa allas problem!
 
Imorgon är det skola igen, uschhaaa! Imorgon blir det stall bort för min del, mamma ska tömköra båda hästarna tror jag för att jag ska vara lite med maja och Mira imorgon, ska bli kul men jag vill ju såklart sticka till my lovers men nårgongång får man välja bort det!
 
Jag säger godnatt till bloggen nu, har inget mer att skriva så godnatt så hörs vi om några timmar igen, haha fast imorgon ;)
Bildbristpåbilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0