Resultat från tävlingen!

Hejsan på er!
Tävlingen idag gick tyvärr dåligt. Framridningen och framhoppningen gick hon klockrent, så grym Lisa va!
Inne på banan bara stängdes allting bara av, galoppen var inte där, hästen var inte med och ryttaren satt bara och sov.. Fick två stopp och sen på hinder nr 6 trillade jag av i hindret och jag fassnade i stigbyglen och Lisa börja springa.. som tur va hände det ingenting och jag kunde slita mig låss så jag hann inte bli släppad i maken vilket var tur! Vi har ju hoppat bättre om man säger så men det är bara att träna, träna och ännu mera träna tills allting sitter, då blir jag och Lisa farliga på tävlingsbanorna, hihii ;)
 
 
Min älskling för några dagar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0