Resultatet

Tjenare, Idag gick det faktiskt sjukt bra för engångs skull ;) 
Det gick snabbt och lätt, in och ut typ, haha
LDn: gick riktigt bra, vi tog ju bara denna rundan idag men det var faktsikt helt perfekt! På framridningen och framhoppningen kändes hon super, lyssna hela tiden, bra tempo, hoppade super och allt! Inne på banan fick jag först super bra fart men efter ett tag gick det inte så fort så hon travhoppade vissa hinder men annars bra, nöjd faktiskt! Liten ryttarmiss på slutet därav ett stopp så 4 fel men annar super fin! Så jag är så glad för min pålleplutt idag!
 
Efter tävlingen åkte vi såklart hem med Lisa, hon fick gå ut i hagen igen och vi fixade allt och så, mockade och fixade, sen tog vi blizze och åkte till ridhuset där han ska stå och släppte han och lilla shettisen i en stor box där dem kommer stå sen för att dem kommer stå i samma box dem två men den är ju jätte stor så det gick super bra ;)
 
Nu är jag sjukt trött, helt sjukt, så ska gå in i duschen nu och sen bara typ dö, haha
Movie time lite senare, så får ni se lite ;)
Sötnosen från idag, pluttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0