Sadelmakaren

Tjenixen!
 
idag har det varit samma dåliga update, tyvärr men har verkligen inte tiden just nu att skriva massa inlägg mer än ett. Jag gjorde en videobloggning innan jag skulle sticka iväg till stallet men den las aldrig upp ;(
Iallafall så stack jag till sadelmakaren idag med Lisa för att prova ut en ny sadel eller stoppa om sadeln! Jag red Lisa där vilket var mycket praktiskt då jag sen slapp rida henne hemma på stallet sen ;) Sadelmakaren var super bra tyckte jag och vår sadel är ju inte så bra så att man kan stoppa om den så vi får se om det blir någon ny sadel eller inte. Den satt iallafall super fint på Lisa och hon trivdes bra i den ;) När jag red i dems paddok red jag ju inte så intensivt då vi testade sadeln och så men jag red endå ganska länge för att se om den verkligen passa vilket den gjorde ;) Lisisen var super snygg i alla gångarter idag vilket jag är väldigt nöjd över eftersom det är tredje dagen jag rider på hackamoret! Hon trivs så himla bra med det och även jag så det känns som Lisa alltid har ridit på de men det har hon absolut inte så jag är super glad för det!
 
Blizze hade vi inte orken med att rida idag, vi kom hem rätt sent till stallet också så vi orkade riktigt inte! 
 
Nu ska jag snabbt in i duschen, slänga på mig pyamasen och plugga + äta, typ min kväll, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0