sunday

Hejsan!
Idag var jag ju nere på klubben med Lisa och hoppade en LC ;) Jätte kul och super bra träning, bara lite trög väntan men aja skitsamma ;) tänker bara mest säga att jag står i ägo till världens bästa ponny, herre vad hon hoppa idag! Finner inga ord på hur grymt bra det gick! framhoppningen och framridningen gick bra de också, men bästa var på banan ;) Jag gick dock inte felfritt men är sjukt nöjd ändå, gick felfritt i grunden och sen näst sista hindret i omhoppningen vägrade jag ut mig på.. men ändå är det den bästa rundan hittills, kanske inte såg så bra ut men det kändes perfekt!
 
Dagen stuppade ner när jag skulle packa det sista till blizze, lasta in han i transporten och köra iväg han till hans nya hem.. Det gick bra och så, blizze mår bra nu bara lite sorgligt när jag har haft han i ca 7 år nu. Kommer ju typ träffa han några gånger i veckan så känns bra!
 
Nu ska jag dra ner och hjälpa mamma med maten, det blir jag, mamma och anna ikväll hemma hos oss, min bror är i polen och min pappa är med sina vänner så så blir det ikväll! Film från rundan kommer lite senare ikväll eller imorgon, ha en bra kväll!
Kommer alltid älska dig, finner inga ord hur underbar du är världens bästa ponny, forever and ever<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0