Torsdag

Torsdag idag, skönt men inte endå för att då innebär det att lovet är snart slut :( Men aja lever för stunden eller vad? haha det lätt ju bara sämre..
Idag har jag varit iväg med min min familj och anna och ätit på fika ställe, super mys! Efter det åkte vi till hööks och köpte ett par nya tävlings ridbyxor till mig, dem var super snygga faktiskt! Dem var rätt dyra men vi fick 30% rabat då dem var jätte skitiga så vi tvättar dem själv istället ;)
 
Ikväll blir det hoppträning för anna med Lisa, ska bli jätte kul, taggad! På söndag blir det tävling i eslöv med Lisa, en LC, ännu mer taggad!
Måste fota nya bilder, kanske i helgen eller imorgon, vill ju ha fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0