Trimning på L

Jag red L (Lisa) i ridhuset innan, gick så sjukligt bra faktiskt för en gångs skull! I början var hon lite jobbig i traven men efter en stund blev hon lugnare och trava på jätte bra! Måste faktiskt säga att traven var faktiskt finast idag om man gemför traven och galoppen så det var kul då jag aldrig rikitgt fått en bra trav! Jag red mycket i serpentiner vilket gick jätte bra! Red inte så länge, ungefär en halv timme. I vänster galopp blir hon lite hoppig typ, haha nä men vi får aldrig till en riktig rund galopp vilket är synd men i höger varvet fick vi till det, hon kändes jätte fin då!
 
Efter stallet stack jag och mamma först till svenska foder och köpte nytt foder till Lisa och även en span med lock på, en blå, hihi
Efter det stack vi till horn bach och köpte lite olika grejer och vi åt även där också!
 
Nu ska jag strax in i duschen och sen ska jag och mamma sticka och köpa massa påsk pynt, hihii
bildbristpåsåstornivå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0