Update

Ja ni, uppdatering vore bra men tyvärr suger jag på det, haha Tja på er, hur mår ni då? Jag mår bra jag!
Igår orkade jag verkligen inte blogga alls, hann dessutom inte heller! Dagen såg ut som så här, skola och sen åkte jag hem, åkte till stallet, fixade i stallet, pussa på mina två gosingar och sen masserade mamma Lisa, Blizze fick vila. Senare gick jag och Mira till Emilias kalas för att hon fyllde tonåringen igår min lille plutt, haha
Det var jätte kul faktiskt ;)
Efter kalaset stack jag hem så kom Linnea hem till mig och vi sovde över till idag, extra mycket myys! 
Idag blev det ingen skola för min del då det var snö storm och vi inte kunde ta oss till skolan så det var bra, och såklart lovade jag mina föräldrar att plugga under dagen med Linnea men det gick åt h*l*v*t*e då vi bara åt, sov och kolla på film, haha
Nu har hon precis åkt hem och jag sitter och kollar på film och bloggar. Jag är stall fri idag vilket jag verkligen inte vill men mamma körde till stallet efter jobbet direkt och jag hade ingen chans att sticka till stallet, haha
Mamma gick med båda hästarna ut på en runda och fixade stallet. Imorgon ska jag antagligen rida båda två, längtar (har ju inte ridit på två dagar,hehe).
Två bilder från idag, mysigt hade vi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0