Update

Hejsan på er! Idag är det lördag för er som inte visste det, haha
Ni har nog också redan upptäckt att jag inte har bloggat idag va? Helt mitt fel ska jag säga, har varit helt upptagen hela dagen!
Idag åkte jag till högevalls badet i lund med min pappa, mira, julia och emilia, hennes syrra och hennes mamma! Super kul verkligen! Sen har jag varit på ett cafe med familjen, varit på årsmötet på klubben och vann lite priser, thihi! Vandrings pris i LD ;) Det som är kul med att vinna i LD är att då vet man att man vann för att ha ridit snyggast och jag har typ vunnit 3 gånger, haha
Efter årsmötet stack jag och pappa till mammas vänner och åt där (mamma var redan där då hon skulle vara där idag). 
Nu sitter jag och bloggar för er och ska snart ta fram lite chips och så då mina föräldrar sa åt mig det, haha
PRISERNA! Gaahhhh, super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0