Dressyrträning

Idag stod det dressyrträning på mitt och Lisas schema och självklart för Anna :)
Vi körde först mjuk arbete, få henne mjuk i båda sidorna. I höger varv gick det direkt och hon gick super bra! I vänstervarvet har hon svårare så vi fick träna mer på det. Till slut blev det mycket bättre! Mycket galoppombyte och galopparbete blev det, Lisa var pigg som.. Pigg iallafall var hon och stark som en oxe, haha och väldigt taggad, men på slutet fick jag några bra byten!
lite jobbigt för mina armar i slutet bara men aja det gick iallafall bra! :)
Imorgon vet jag inte hur hon ska ridas, vet inte om jag ska rida överhuvudtaget för ska in till byn med Mira och gå på marknad, åka karuseller osv. Vi får se helt enkelt!
Nu måste jag övergå till mitt fina plugg som väntar på att få döda mig, seeyaaaa tomorrow, OMG its friday tomorrow, waaaahhh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0